sâmbătă, 1 ianuarie 2011

2010 combined with 2011

Aseara mi-am dat seama ca niciodata nu o sa iti para rau cand lasi in urma ceva cu adevarat bun. Cand te uiti in urma, vezi ca acel an a fost asa cum ti l-ai dorit si nu poti sa il regreti pentru ca nu ai vrea sa schimbi nimic la el.
Asa ca l-am terminat pe 2010 fara sa imi para rau dupa el pentru ca l-am avut exact asa cum l-am vrut. Si 2011 poate parea greu la inceput, dar asa a parut si 2010 la vremea lui.
Si oricum, un an nou e doar o schimbare de calendar pe frigiderul din bucatarie. Si iti da cumva o idee ciudata ca ai sansa sa o iei de la capat.
So, go for it! Fresh start, new beginning, you've made no mistakes this year, you've lost nothing this year, you've upset no one this year.

La multi ani :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu