duminică, 24 iunie 2012

Dimineață random de sesiune, și nu de vară

Nu știu exact care e faza. Mă trezesc bine și se termină repede. Starea adică.
Probabil de la sesiune.
Domnii Stătescu și Bârsan arată parcă mai bine când e laptopul pus peste ei, un castron de lapte cu cereale undeva pe un colț, și un picior sprijinit lângă.
Încerc cu muzică. Încerc și fără. Evidențiez ce cred eu că se consideră în lumea juridică important, apoi schimb cu creion, și apoi cu pix. Și n-am stare.
Inboxul dă semme de viață constant, și când nu, umplu eu pe ale altora de plictiseală.
Mai aud câte un ”Study!” când caut compasiune la telefon, și news feedul îl pot recita de acuma.
Să recităm și suportul de curs zic. ”Sunt” - am încheiat citatul.

Cam la fel de coerentă e și materia. In my mind.

Stăm cu geamurile acoperite, blindate, baricadate, să nu cumva să intre vara în ochii mei că plâng.
O bucată de pisică mai văd din când în când, că se mută de pe un pervaz pe altul, și mai lasă câte o labă atârnând. Când mă plictisesc, mă distrează. Fără să vrea.

Asta mă mai scoate din boale. Păcat că e tot de vară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu