marți, 8 martie 2011

Am vazut noaptea





Frati sau nefrati, dar muzica voastra imi zice ceva, so we can't possibly be THAT different.

Am iesit din casa,
Cand in toate ferestrele
S-au stins luminele
Una dupa alta,
Noi vedeam cum
Pleaca ultimul tramvai,
Merg taxiurile,
Dar noi nu avem cu ce plati
Si motiv pentru a merge cu ele nu avem,
Noi ne plimbam singuri.
Pe casetofonul nostru
S-a terminat pelicula -
Deruleaza !

Refren:..
Am vazut noaptea,
Ne-am plimbat toata noaptea
Pana-n dimineata...

II:
Intra in cabina cu telefon,
Spune sa inchida usa
In apartamentul tau,
Scoate-ti incaltamintea,
Noi vom merge desculti.
Sunt tigari, chibrituri
Si o sticla de vin,
Si ea ne va ajuta
Sa asteptam,
Ne va ajuta sa credem
Ca toti dorm
Si noi suntem aici doar in doi.

Refren:..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu